Som ni kanske har märkt har jag en hel del bloggar, jag tyckte att det var mest praktiskt så. Men i ett försök att skapa mer reda i oredan har jag nu gjort en till http://gunilladeluxe.blogspot.com. Så ni som är mer allmänt intresserade av att läsa om mitt inte så intressanta liv så finns nu denna nya ”samlingssida”. Ni som gillar inriktningarna och bara är nyfikna på symönster, hattar osv. kan självklart fortfarande titta in på bara den sidan ni är intresserade av. Nu drar jag igång och bara framtiden kan utvisa hur detta kommer gå.

Eder Nilla

fredag 5 augusti 2011

Även om jag inte ska köpa något så gillar jag att titta på symönster på tradera. Det är kul att se vad som finns och vad de kostar. Igår insåg jag att jag kanske borde vara lite mer rädd om vissa saker, min ena tidning från 1918 (om jag inte minns fel) har jag lagt på ett så säkert ställe att jag inte ens hittar den själv. Men den andra allers mönstertidningen ligger och skräpar i hobbygarderoben, kanske borde sy något ur den?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar