Som ni kanske har märkt har jag en hel del bloggar, jag tyckte att det var mest praktiskt så. Men i ett försök att skapa mer reda i oredan har jag nu gjort en till http://gunilladeluxe.blogspot.com. Så ni som är mer allmänt intresserade av att läsa om mitt inte så intressanta liv så finns nu denna nya ”samlingssida”. Ni som gillar inriktningarna och bara är nyfikna på symönster, hattar osv. kan självklart fortfarande titta in på bara den sidan ni är intresserade av. Nu drar jag igång och bara framtiden kan utvisa hur detta kommer gå.

Eder Nilla

fredag 2 april 2010

Stillestånd..

Hör av er om det är något. Ring, maila, messa, skriv gb-inlägg...
Allt är lite stökigt just nu, fysiskt alltså.

1 kommentar:

  1. bettyslantsix@hotmail.com7 november 2010 kl. 12:15

    Hejsan!
    Vilken underbar sida du har, man vill bara klösa på skärmen när man ser dina mönster :) Så tänkte höra ifall man inte kan få kopia, avskissat på några/någon eller få tag i mönstren på något vis? Skulle vara jätte snällt, för här uppe i norr där ja bor, finns inga att få tag i :( dumt dumt dumt! Keep up the good work! XOxo Betty
    Maila gärna tilbaka, kanske har vi något att byta eller bara någon att prata med som har samma intresse! / Betty

    SvaraRadera